niedziela, 12 kwietnia 2015

Wiosna w ogrodzie

Wiosna to czas w którym rośliny budzą się do życia. W tym czasie należy pomóc roślinom po zimie przycinając pędy które zmarzły i dostarczając im nawozu, aby nabrały sił. Jest to czas planowania nowych nasadzeń na balkonach , tarasach czy nasadzeń w ogrodzie oraz wysiewu kwiatów jednorocznych i bylin.
Mój ogródek w tym roku wzbogacił się o nowe cebule narcyza i hiacynta sadzone oczywiście w zeszłym roku w październiku. W tym roku chcę obsadzić taras i skrzynki balkonowe w barwne kompozycje z kwiatów jednorocznych i bylin. Na pewno na parapecie zagoszczą pelargonie, petunie, plectranthus( komarzyca), lobelia i smagliczka. Zakupiłam w tym roku nowe cebule mieczyków o barwie żółtej, czerwonej, bordo i bieli. One zagoszczą na tarasie. Zapragnęłam mieć w tym roku pachnący groszek, słoneczniki i łubin, nie zabraknie również nasturcji i nagietka. To dla pszczół i trzmieli aby miały co jeść :) trzeba o nich pamiętać.
Chciałabym co roku wzbogacać mój ogródek w nowe rośliny :) Ja je po prostu kocham.
Pozdrawiam serdecznie


1 komentarz:

  1. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    OdpowiedzUsuń