czwartek, 22 marca 2012

Tulipany

Dzisiaj byłam na giełdzie kwiatowej zobaczyć, co jest ciekawego. Ciekawych rzeczy było sporo, kwiatów bardzo dużo zwłaszcza tulipanów. Spodobały mi się różowe, więc je sobie kupiłam dla poprawienia nastroju, bo nastrój ostatnio mam nieciekawy. Dobrze, że jest tyle słońca w ostatnim czasie. Jest wtedy bardzo optymistycznie:)
Starałam się zrobić jakąś kompozycję z tych, że tulipanów. No i zrobiłam, teraz szukam pomysłów na dekoracje wielkanocne, bo już na to czas:) Szukam sobie zajęcia dla duszy, rąk i głowy, aby głowa za dużo nie myślała,(bo myśli nachodzą nieprzyjemne), aby dusza mniej cierpiała i ręce były czymś zajęte. Prace w ogródku trwają, dzisiaj w sumie dwie godziny temu z niego wróciłam poprzesadzałam to i owo. Zrobiło się inaczej, za jakiś czas to zależy od dnia posadzę kwiaty. Chciałabym jeszcze zakupić kilka nowych odmian, jakich jeszcze nie znam i nie miałam. Marzę, aby było kolorowo no i żeby pszczółki i trzmiele miały, co jeść. Nie powinniśmy o nich zapominać. W ogrodach gdzie są same iglaki one umierają z głodu. Więc o nich pamiętajmy.
Poszperałam w swoich książkach i znalazłam tytuł "Stroiki na cztery pory roku", więc za nim zrobię coś od siebie pokarzę, co wymyślili inni w tej, że książce.
Pozdrawiam serdecznie
Moja kompozycja wiosenna



Kompozycja z Hiacyntem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz