sobota, 24 marca 2012

Dekoracje wielkanocne

Postanowiłam wykorzystać do dekoracji wiosennej wyschniętą sypiącą się kulę z winorośli, którą robiłam w zeszłym roku na święta. Szkoda mi ją było wyrzucić, dlatego poprzeplatałam ją sztucznymi gałązkami jabłonki. Dekoracja bardzo delikatna i krucha;),ale wisi i cieszy oko. W zeszłym roku robiłam również wianek z uschniętych liści drobnych irysów. Dzisiaj znalazł swoje zastosowanie. Został ozdobiony sztucznymi żółtymi margaretkami i małymi jajeczkami. Wianuszek wyszedł skromny, i dość sztywny po przyklejeniu kwiatków.
Kolejną dekoracją są wiszące na wstążce kwiatowe jaja.
To na tyle moich dekoracji i jeszcze kolejna propozycja na dekoracje wiosenne z mojej książki, o której wspomniałam w poprzednim poście.
To pa i Pozdrawiam Wszystkich











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz