wtorek, 31 maja 2011

Bukiecik z ogrodu

Zastanawiałam się dzień wcześniej, z jakich kwiatów mogłabym zrobić kolejne bukieciki i dzisiaj rano spoglądając przez okno zobaczyłam rozkwitniętą czerwoną piwonię. Na kwiaty z mojego ogródka muszę czekać znacznie dłużej niż inni, ponieważ ogród mój znajduje się od strony północno-wschodniej. Jest osłonięty od wiatru, ale i tak ziemia nagrzewa się wolniej niż w ogrodach od południa. Dużo szybciej jest w nim cień, dlatego dostosowałam do niego rośliny, które ten cień tolerują.
Czekam na kwiaty długo, ale za to cieszą równie długo moje oczy :D




A tak to wygląda w wspomnianej książce. Podoba mi się taki sposób patrzenia na kwiaty.


Wśród bliźniąt


Świeżość podszytu



Garść rześkich zapachów

Pozdrawiam serdecznie i miłego spaceru po własnym ogrodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz